Obiective Antrec
2015-2016
I.
Reprezentare la nivel guvernamental
II.
Activitate de promovare la nivel internațional
III.
România pentru români
IV.
Bază de date integrată, dispecerat de cazare,
platformă pro-business(oportunități de afaceri), bursă de teren, idei afaceri,
investiții
V.
Evenimente- Industria MICE
VI.
Publicitate
VII.
Acțiuni caritabile și voluntariat
VIII.
Clasificări tematice și calitative
IX.
Bază materială proprie
X.
Departamentul de finanțări și fonduri europene
I.Reprezentare la nivel guvernamental
In momentul de față, ANTREC ROMÂNIA
:
-
Este consilier consultativ al Ministerului Fondurilor Europene . Susținem dezvoltarea
turismului prin accesarea fondurilor locale sau europene în scopul dezvoltării
prin proiecte și se ocupă de medierea problemelor apărute în implementarea
proiectelor anterioare.
-
Este în consiliul consultativ al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (
lider al rețelei naționale de dezvoltare rurală, al grupului tematic „Patrimoniu național și cultural” și al
Turismului Rural. În acest context, ANTREC asigură diseminarea informației și
consultanță pentru membrii rețelelor naționale de dezvoltare rurală, membrilor
și partenerilor ANTREC, altor organizații , precum și publicului larg. Totodată,
ANTREC colaborează cu structura guvernamentală în privința strategiilor în
domeniile sale de competență.
-
Este în consiliul consultativ al Ministerului Economiei, Comerţului şi Turismului,colaborează
cu ANT în privința legislației în turism, promovării turismului, a
strategiei naționale și regionale în turism și lucrează în prezent la noua lege
a turismului
Se află în lucru 2 proiecte de lege :
1. Promovat de Ministerul Economiei, Comerţului şi Turismului
2.Promovat in Parlamentul României, la
senat
-
Colaborează cu Ministerul
Afacerilor Externe (coordonatorul național SUERD ) prin cea mai
importantă inițiativă Românească în Turism, constituind mega clusterul –
„Dunărea Turistică” – acest cluster vizează dezvoltarea Turistică a Dunării
pe tot cursul României (1070 km), de la intrarea din Baziaș, până la vărsare,
la Sulina, inclusiv Delta Dunării, canalul Dunăre-Marea Neagră, cât și
litoralul Dunăre-Marea Neagră.
-
Are activități la nivel guvernamental ce cuprind
protocol de colaborare cu toate departamentele Ministerului sau instituții din
subordinea guvernului(direct implicate sau conexe) vizând strategii de
dezvoltare, în special în Turism.
1. Cu Ministerul Transporturilor pentru dezvoltarea turismului
nautic, transportului naval de pasageri , etc.
2.cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării
Ştiinţifice pentru dezvoltarea educației prin turismul educațional,
cunoaștere și experiență în cercetare, natură, patrimoniu și cultură, programe
tip „Școala Altfel”, tabere tematice, etc .
3. cu Ministerul
Culturii pentru organizarea de evenimente artistice tradiționale sau
contemporane. Totodată vom continua să susținem Turismul Cultural,cât și
protejarea, restaurarea și valorificarea patrimoniului cultural.
4.cu Ministerul Tineretului și Sportului în vederea unor
programe de turism pentru tineret, de evenimente sportive și de creare a unor
rute de turism activ-sportiv.
5.cu Ministerul
Afacerilor Externe pentru promovarea prin Ambasadă și Consulate a
Turismului Românesc, dar și organizarea de eveniment cu scopul turismului și a
protejării patrimoniului prin colaborare cu reprezentanți diplomatici straini.
6.cu Ministerul Mediului și Schimbărilor Climatice pentru
promovarea parcurilor naționale și amenajarea la standarde internaționale a
unor parcuri naționale(rezervații naturale).
7.cu Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și
Mijlocii și Mediului de Afaceri pentru colaborare în programe de
încurajare a comunităților bio și eco si a utilizării în general a energiei
verde.
8.cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi
Administraţiei Publice pentru o colaborare privind implementarea
proiectului și strategiilor de dezvoltare rurală, ANTREC susținând turismul și
patrimoniu ca fiind industrii lider în dezvoltarea rurală.
II.
Activitate de promovare la nivel internațional/european
1.Extern
- participarea la activități și evenimente
Eurogites, participarea la târguri și expoziții internaționale, extinderea
relațiilor internaționale cu USAID și JAICA
- organizarea în sprijinul Ambasadelor României
-promovarea valorilor României în străinătate, cu ajutorul diasporei Românești
2. Intern
-organizare de evenimente cu participare
internațională, organizare și asigurare de famtripuri ale marilor
tour-operatori și agenții de turism de standard internațional
III.
România pentru români
1.
Educație prin propria scoală de calitate și conformitate
în Turism
-
Curs pentru formatori de formatori
-
Curs de inspectori de calitate și conformitate
-
Formare profesională continuă
-
Relații cu facultăți și școli pentru
introducerea în curicule a Turismului și pentru susținerea școlilor de arte și meserii
-
Familiarizarea oamenilor cu industria prieteniei
și susținerea unor evenimente în direcția asta
2.
Bursa locurilor de muncă (portal facil pentru
angajatori și oameni ce doresc să se angajeze,
prin care comunicare între persoane calificate și investitori este mai simplă)
-permanent
-logistică
-taxare
3.
Agenție de plasament – (crearea unei agenții
prin care angajatorii de pretutindeni au acces la serviciul de livrare la
cerere a personalului necesar posturilor pe care le dețin)
4.
Sindicatul oamenilor de Turism (grupare menită
să identifice și să rezolve problemele din domeniul turismului, să faciliteze
implementarea unor noi standarde sau servicii și să îmbunătățească,în general,
acest domeniu
5.
Strategie
-familiarizarea cu promovarea reciprocă cu caracter permanent în România(considerăm
că ajutorul reciproc manifestat de oamenii de turism este indispensabil pentru
o bună funcționare a acestui domeniu, fiind necesară o bună comunicare și
apreciere între oamenii din toată țara, influențand turistii străini să viziteze
cât mai multe zone din țară și să se bucure de serviciile oferite de români,mai
ales dacă acestea există și funcționează corespunzător)
-resursee, investiții, cercetare (ne propunem o
documentare cât mai amănunțită în ceea ce privește potențialul anumitor zone și
posibilitatea implementării unor proiecte de dezvoltare sau intrajutorare a
unor zone cu potențial din țară)
-conștientizare și promovare integrată prin
autoritățile locale, școli, evenimente, schimb de experiență
-circuite de schimb de experiență
și exemple de bune practici
-relații de cross-boarder în
special cu comunitățile Românești din regiunile învecinate României
-susținerea comunităților locale
(specialiști, comunicare, informare, info-pointuri)
IV. Bază de date integrată, dispecerat
de cazare, platformă pro-bussiness(oportunități de afaceri), bursă de teren,
idei afaceri, investiții
V. Evenimente – Industria MICE
VI. Publicitate,promovare și PR – reviste de profil, redactor,
fotograf, emisiuni
-asigurarea cu personal permanent
și materiale a biroului la Muzeul Satului
-târguri de turism, (există un stand permanent care
trebuie dotat cu personal și pliante)
-rural fest, stand permanent(există
un stand care trebuie dotat cu personal și pliante)
-dorim să începem relații cu
Aeroportul Otopeni, Gara de Nord, Portul Constanța, etc (pentru promovare
reciprocă)
VII. Acțiuni caritabile și voluntariat
-curățenie(campanii de colectare a
gunoaielor din anumite zone de interes turistic)
-indicatoare(marcarea unor trasee montane
și turistice de pe teritoriul româniei)
-plantări(activități de reimpădurire
a unor zone afectate de defrișări masive)
VIII. Clasificări tematice și calificative(implementarea unui
sistem de clasare calitativă a unor unități de furnizare a serviciilor
turistice)
IX. Bază materială proprie (ne propunem să achiziționăm bunuri
materiale care să aparțină asociației și de care să se bucure toți membrii
acesteia)
X.Departamentul
de finanțare și fonduri europene(crearea și susținerea unui astfel de
departament, format prin identificarea unor oameni cu pregatire în acest
domeniu și cu interese comune cu cele ale asociației)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu